GTA Mod

دانلود بهترین مد های بازی GTA

GTA Mod

دانلود بهترین مد های بازی GTA

انواع مد های : کلو،ماشین،مکان و ... بعلاوه+ آموزش ها و برنامه های مورد نیاز :) برای GTA

GTA Mod
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
۰۳ آذر۱۵:۵۳


در این آموزش قصد داریم بهتون یاد بدیم که چجوری مد های باحال کلو رو نصب کنید!!!!

به ادامه مطلب برید...

۲- آموزش نصب مد با نرم افزار کلو۴ – CLEO4

1- ابتدا نرم افزار کلو۴ را نصب می‌کنیم : دانلود  (پسورد: www.gtamod.blog.ir )

نکته : نرم افزار کلو باید در محل نصب بازی راه‌اندازی شود.

۲- در مرحله دوم شما باید مد مورد نظر خود را دانلود کنید.(میتوانید از این قسمت یا از این قسمت مد مورد نظر خود را دانلود کنید یا از دیگر مدهای موجود در اینترنت استفاده کنید.)

۳- ما در این آموزش میخواهیم مد انتخاب ماشین را نصب کنیم. (دانلود این مد)

۴- ابتدا مد را دانلود می‌کنیم که معمولا مدهای GTA در یک فایل فشرده قرار داده می‌شوند.سپس (اگر مد در فایل فشرده بود) آن را استخراج می‌کنیم.

۵- یک لیست از فایل ها و پوشه ها برای ما پدیدار می‌شود.

۶- حالا فایل هایی که پسوند cs و ini و cleo (پسوندی به جز پسوند fxt) دارند را کپی (رونوشت) می‌کنیم و در پوشه cleo موجود در محل نصب بازی پیست (جایگذاری) می‌کنیم.

 

 

۷- در آخرین مرحله باید فایل هایی که پسوند fxt دارند را در پوشه ای با نام cleo_text موجود در پوشه cleo (که قبلا در محل نصب بازی نصب کرده بودیم ) کپی کنیم.

کار تمام است حالا میتوانید از مد خود استفاده کنید.


نظر یادتون نره

Blue Wolf | ۰۳ آذر ۹۷ ، ۱۵:۵۳

Cleo4

gta

آموزش نصب مد های Cleo

آموزش نصب مد های کلو

آموزش نصب مد کلو

آموزش نصب مود کلو

نصب مد

نصب مد کلو

نصب مود

نصب مود کلو

نظرات  (۵)

سلام من مد رو دانلود کردم ونصب کردم اما میرم داخل بازی هیچ اتفاقی نیفتاده من ویندوز۷ دارم و می خوام خیلی ساده بگید چی کار کنم

من تمام مراحل رو انجام دادم ولی اتفاقی نیافتاد

پاسخ:
مهدی جان بازی رو با حالت run as administrator استارت کن میشه.

قرمت فایل من کلسه هرچقد میگردم پیدا نمیشه اموزشش

 

سلام.من مد رو نصب کردم وقتی داخل بازی میشم هیچی برام نمیاره و ویندوز 7 دارم.

من بعد نصب نرم افزار کلو وقتی وارد بازی میشم اخطار has stoped working برام میاره وندوزمم ۸ خستش ۶۴ بیت gta san andres نسخه اصلی اولیه رو بازی میکنم خواااااهشا مشکل منو حل کنید کمک کنید 

پاسخ:
سلام ، روی فایل اجرایی بازی کلیک رایت کنید در سربرگ Compilitiy روی Advanced بزنید و سیستم پیشفرض را روی windows me بزارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی